Wie zijn wij

Achter stichting Nadja staan haar ouders en een aantal bestuursleden. Zij vormen de kern van de stichting, alhoewel Nadja zelf natuurlijk de échte basis is van waaruit het begonnen is.

Door haar beperkingen kan Nadja niet zelfstandig met andere kinderen afspreken of naar buiten toe om anderen te ontmoeten en mee te doen.

Vanuit de gedachte dat het ook voor kinderen met een beperking belangrijk is samen te zijn, te spelen en zich te ontwikkelen, is het plan voor de Spelmiddagen ontstaan en daaruit volgend de aangepaste speeltuinen. Want kinderen met een (fysieke) beperking komen minder buiten.

De grootste organisator achter stichting Nadja is Anne van Zwieten, schrijfster, blogger, redacteur en bovenal moeder van Nadja en zoon Jay. Ondernemen, organiseren en verbinden is haar op het lijf geschreven.

Nadja is een energieke vrolijke meid. Ze houdt van (rolstoel)dansen, liedjes luisteren en muziek maken en is dol op knuffel Muis. Met haar wilskracht weet ze meer dan verwacht te bereiken.