SailWise biedt vakantieweken en -weekenden voor mensen met een lichamelijke of zintuiglijke beperking, en weken voor mensen met een verstandelijke beperking. Daarnaast zijn er ook speciale themavakanties, zoals een internationale of jongerenweek. Alle watersportactiviteiten worden begeleid door een team van enthousiaste en goed opgeleide watersportinstructeurs. Deze vrijwilligers zorgen samen met de bemanning voor een veilig en onvergetelijk verblijf op het eiland.

In het weekend van 17-18 juni zijn we een weekend lang te gast geweest op het eiland. De locatie is prachtig, middenin de Loosdrechtse Plassen, het verblijf zelf heeft ruime, volledig aangepaste slaapkamers, een grote keuken waar we gezamenlijk zullen koken voor 30 mensen en een heerlijke woonkamer met uitzicht op het water.

Dat we dit de kinderen hebben kunnen aanbieden, is te danken aan onze (vaste) sponsors, die ik hier dan ook even wil noemen:

mw. E. Kapteijn

Teun en Martie van Geest- de Jong

mw. C. Kapteijn

Peter en Joke van Berge-Henegouwen.

Didier

Fam. den Dekker