Spelmiddagen en Soos-avonden

Spelen en samen zijn met andere kinderen is voor ieder kind belangrijk. Voor kinderen met een lichamelijke of meervoudige beperking is dit echter geen vanzelfsprekendheid. Daarom organiseert Stichting Nadja voor deze groep kinderen spelmiddagen.

Dit doen wij afwisselend in clubgebouw Dwars in de Bloemerd (bij de sportvelden) in Leiderdorp vanwaar we eenvoudig kunnen oversteken naar de aangepaste Natuurspeeltuin Dwarstuin en bij Gewoon bij Winny, een horeca annex omgebouwde boerderij-locatie met paarden, varkens en kippen in Hazerswoude-Dorp.

Tijdens de middagen is er altijd iets te knutselen en voldoende spelmateriaal aanwezig. Ook is er ruimte voor vrij spel.

Daarnaast organiseren we met regelmaat uitjes en workshops zoals pottenbakken op een draaischijf, muziek maken, een uitje in de natuur, kinderboerderij of anderszins. Voor ouders/begeleiders is er de mogelijkheid ervaringen uit te wisselen.

Wij staan van harte open voor leuke ideeën en wensen voor deze spelmiddagen!

ALLE MIDDAGEN ZIJN VAN 14.30 TOT 16.30 UUR. Er wordt een bijdrage gevraagd van 3 Euro per kind

Vanuit het clubgebouw in speeltuin Zuiderkwartier (Anjelierstraat Leiden) organiseren we eens in de twee/drie maanden een soos-avond rondom een thema.

Om uw kind aan te melden of uw wensen kenbaar maken, kunt u een mail sturen naar [email protected]

Data spelmiddagen en soos-avonden

We hanteren een maximum van 6 kinderen per keer, zodat we voldoende afstand van elkaar kunnen houden.

Spelmiddag 27 oktober in Dwars

oktober 27 om 14:30 - 16:30