Spelmiddagen en Soos-avonden

Spelen en samen zijn met andere kinderen is voor ieder kind belangrijk. Voor kinderen met een lichamelijke of meervoudige beperking is dit echter geen vanzelfsprekendheid. Daarom organiseert Stichting Nadja voor deze groep kinderen spelmiddagen.

Dit doen wij in clubgebouw Dwars in de Bloemerd (bij de sportvelden) in Leiderdorp vanwaar we eenvoudig kunnen oversteken naar de aangepaste Natuurspeeltuin Dwarstuin.

Tijdens de middagen is er altijd iets te knutselen en voldoende spelmateriaal aanwezig. Ook is er ruimte voor vrij spel.

Daarnaast organiseren we met regelmaat uitjes en workshops zoals pottenbakken op een draaischijf, muziek maken, een uitje in de natuur of anderszins. Voor ouders/begeleiders is er de mogelijkheid ervaringen uit te wisselen.

Wij staan van harte open voor leuke ideeën en wensen voor deze spelmiddagen!

ALLE MIDDAGEN ZIJN VAN 14.30 TOT 16.30 UUR. Er wordt een bijdrage gevraagd van 3 Euro per kind

Ook organiseren we af en toe Soosavonden op zaterdag van 16.00 tot 19.00 uur, waarbij we ook gezamenlijk eten.

Om uw kind aan te melden of uw wensen kenbaar maken, kunt u een mail sturen naar stichtingnadja@gmail.com

Data spelmiddagen en soos-avonden